Запомняне

» Здравейте
[ Вход :: Регистриране ]
 » Начало » Li Форуми » Help & Support » Общи Проблеми и Въпроси » Посъветвайте ме за тази дистрибуция
Тема: Посъветвайте ме за тази дистрибуция, Mandrake Linux
Мнение #1 Skip to the next post in this topic.
Написано на: Октомври 15 2005, 00:25
Alserton

Група: Li fans
Регистриран: Октомври 2005

Оценка: няма

Здравейте ! Аз съм много начинаещ в Linux , а баща ми се азнимава от доста време с разни ОС изатова той ми препоръча Mandrake Linux OS. Обаче аз дост гледах по сравнението на дистрибуциите и не можах да я намеря. Кажете ми на какво се дължи това. Системета ли не е добра или... ?
Кажете ми също така дали е добра и пълнофункционална система и ако неда не си я купувам...
Контакти:  Alserton
WEB  
Мнение #2 Skip to the next post in this topic.
Skip to the previous post in this topic. Написано на: Октомври 15 2005, 00:29
Alserton

Нещо ми просветна май...
Mandriva и Mandrake едно и също ли е ? Защото ако е така получавам автоматично отговор на всичките си въпроси...
WEB  
Мнение #3 Skip to the next post in this topic.
Skip to the previous post in this topic. Написано на: Октомври 15 2005, 00:38
phantomlord
Phantom Lord

Група: Li maniacs
Регистриран: Август 2005

Taka e!

Debian lenny/sid, 2.6.24-phantomlord, KDE 3.5.9
http://myfreesoft.net/phpBB2/index.php?c=7
The knowledge is to be shared...
Помогни си сам, за да ти помогне и Господ
Контакти:  phantomlord

• AOL  AOL:
  • ICQ  ICQ: 322393169
  • MSN  MSN:
  • YIM  Yahoo IM:
Мнение #4 Skip to the next post in this topic.
Skip to the previous post in this topic. Написано на: Октомври 15 2005, 00:42
Alserton

И съвсем последно Mandrake 10.0 ли е последен и има ли вградени програми за Chat , Графика ? Има ли Gimp или нещо подобно ? Възможно ли е да се конкурира с SuSE по качество ?
WEB  
Мнение #5 Skip to the next post in this topic.
Skip to the previous post in this topic. Написано на: Октомври 15 2005, 04:34
delphinus
Нерегистриран