Запомняне

» Здравейте
[ Вход :: Регистриране ]
 » Начало » Li Форуми » Help & Support » Applications » RQ : Network tool
Тема: RQ : Network tool
Мнение #1 Skip to the next post in this topic.
Написано на: Октомври 12 2010, 11:22

Avatar




Група: Li fans
Мнения: 269
Регистриран: Май 2008

Оценка: 4.5

Offline
Здравейте. Интернет доставчика ми си прави шеги и понякога нямам интернет за няколко минути, докато взема да им се обадя и интернета идва... при което те си знаят тяхната песен "ами интернет има в момента какво да направим?!" wtf?!
Искам някакво такова приложение, което да го сложа на рутера и да следи когато падне връзката... после да им навра статистиката в миризливия г.... че вече не ги издържам. Хубаво ще е статистиката да я изкарва в web.
Рутерът ми е ubuntu.
Контакти:  Str82DHeaD

  • AOL  AOL:
  • ICQ  ICQ:
  • MSN  MSN:
  • YIM  Yahoo IM:
WEB  
Мнение #2 Skip to the next post in this topic.
Skip to the previous post in this topic. Написано на: Октомври 14 2010, 00:43

Avatar




Група: Li psychos
Мнения: 813
Регистриран: Август 2005

Offline
Ако си убеден , че проблемът не е при теб , си смени доставчика .
И да показваш графики, статистика и dump-ове от разни tools , пак не може да им докажеш , че си прав . А на support на ISP да обясняваш за OS , различна от Windows или за някакви програмки ...  :D :D :D

http://haroon.sis.utoronto.ca/rrd/scripts/ - за да си гледаш за твое спокойствие , предлага и статистика за Uptime на мрежов интерфейс

По принцип техен си проблем , че нямат enterprise решение , с което да monitor-ват мрежата постоянно , но кой ли има за крайни клиенти в София  :D

Аз мога да се похваля, че имам
Код: 

sid: 0x4a8 PADI retries: 5 PADR retries: 0 time: 39d 13:13:33

uptime на сесията , което не означава , че нямам чести загуби на пакети ( не от моя телевизор ) или че услугата е качествена , но това е положението .
Вече сигурно по 3 пъти са сменяни всички switch-ове по пътя от моя вход до тяхната оптика  :D , та си имам голям uptime , за съжаление все още няма разрешение с електроснабдяването на централното им захранване в съседния квартал , но има време  :6;

Важното е да си любезен и разбран краен потребител  :43; Всеки път ме питат светят ли ми компютърчетата в Windows-а , пробвах ли да рестартирам рутера ( след като кажа за пореден път спомена, че съм с рутер ) , пробвах ли да рестартирам захранването ( тъй като за моя блок съм го приютила вкъщи на UPS ) и т.н рутинни въпроси , които са длъжни да питат любезните хора от call center-а и обикновено след кратко обяснение , че им е спрял тока в съседния квартал ( най-често ) или че по пътя някой switch е забил според зависи какво казва tcpdump , хората реагират за отстраняването на проблема в рамките на времето описано в договора . Happy End

В крайна сметка , ако ти трябва нет по служебни нужди , работодателя да се погрижи  :8;
Контакти:  quintessence

  • AOL  AOL:
  • ICQ  ICQ:
  • MSN  MSN:
  • YIM  Yahoo IM:
WEB  
Мнение #3 Skip to the next post in this topic.
Skip to the previous post in this topic. Написано на: Октомври 14 2010, 09:40

No avatar chosen




Група: Li gurus
Мнения: 1489
Регистриран: Април 2005

Оценка: 5

Offline
//off много обичам да се бъзикам с тях - "мигат ли компютърчетата" - "ами нямам компютърчета - не знам дали мигат" - "ама как влизате в интернет без компютърчета - я проверете в control panel дали е конфигурирана мрежовата карта" - "къде е това control panel" - "ами натиснете копчето start долу в ляво на екрана" - "нямам такова копче" - "ама как така нямате - какво има там" - "ами някакво копче с едно голямо К на него" - "ама вие кой windows ползвате" - "какво е това windows - не знам кой ползвам - как да проверя" - "ами windows е операционната система - какво пише когато се стартира компютърът" - "пише ubuntu и мигат едни точки" - "ъъъ това май не е windows мрежата ни не поддържа други операционни системи" (съпортът на homelan преди време ми го изръси)
Контакти:  mcwolf

  • AOL  AOL:
  • ICQ  ICQ:
  • MSN  MSN:
  • YIM  Yahoo IM:
WEB  
Мнение #4 Skip to the next post in this topic.
Skip to the previous post in this topic. Написано на: Октомври 15 2010, 09:27

Avatar




Група: Li fans
Мнения: 621
Регистриран: Декември 2006

Оценка: 5

Offline
Цитат: (mcwolf @ Октомври 14 2010, 09:40)

//off много обичам да се бъзикам с тях - "мигат ли компютърчетата" - "ами нямам компютърчета - не знам дали мигат" - "ама как влизате в интернет без компютърчета - я проверете в control panel дали е конфигурирана мрежовата карта" - "къде е това control panel" - "ами натиснете копчето start долу в ляво на екрана" - "нямам такова копче" - "ама как така нямате - какво има там" - "ами някакво копче с едно голямо К на него" - "ама вие кой windows ползвате" - "какво е това windows - не знам кой ползвам - как да проверя" - "ами windows е операционната система - какво пише когато се стартира компютърът" - "пише ubuntu и мигат едни точки" - "ъъъ това май не е windows мрежата ни не поддържа други операционни системи" (съпортът на homelan преди време ми го изръси)

:D ХА-ха
Това не ми е идвало на акъла.Пак оф;
Мене пък ме питаха -абе момчета, няма ли да оправите звука в тоя интернет?

Редактирано от devik на Октомври 15 2010, 10:22
Контакти:  devik
WEB  
Мнение #5 Skip to the next post in this topic.
Skip to the previous post in this topic. Написано на: Октомври 15 2010, 11:43

No avatar chosen




Група: Li fans
Мнения: 258
Регистриран: Януари 2008

Оценка: няма

Offline
То това явно е навсякъде.В къщи съм при един доставчик,а в офиса при друг.При единият с кабелен модем,а при другият с LAN(PPPoE) ама отговорите им бяха едни и същи и на двамата "Щом си с Ubuntu ето ти кабелите и се оправяй сам,ЧАО".
Контакти:  AZ ZERGA
WEB  
Мнение #6 Skip to the next post in this topic.
Skip to the previous post in this topic. Написано на: Октомври 23 2010, 00:45

Avatar




Група: Li maniacs
Мнения: 869
Регистриран: Юли 2006

Оценка: 5

Offline
Ахаха, моя пък доставчик даже ми беше пуснал интернета на Убунту-то, като се прибрах си беше ОК (понеже жената ги е посрещнала) явно във Варна сме по-напред  :D

Имаше някакви тулове които следят, но хабяха доста ресурс на машината, все пак виж q какво е писала, по-скоро като се прояви проблема, направи всичко възможно да разбереш от къде идва и дали не е в твоя телевизор.

Редактирано от tolostoi на Октомври 23 2010, 00:48

Мнение #7 Skip to the next post in this topic.
Skip to the previous post in this topic. Написано на: Ноември 18 2010, 11:47

Avatar




Група: Li fans
Мнения: 269
Регистриран: Май 2008

Оценка: 4.5

Offline
Загубих няколко битки, но спечелих войната!!!  :33;  :D  Използвах cacti за целта и много ярко блеснаха огромния на брой дропове в трасето! В крайна сметка подмениха няколко устройства по пътя и за момента всичко е 6!
Не се предавайте - има справедливост хаха  :43;
Контакти:  Str82DHeaD

  • AOL  AOL:
  • ICQ  ICQ:
  • MSN  MSN:
  • YIM  Yahoo IM:
WEB  
Мнение #8
Skip to the previous post in this topic. Написано на: Ноември 20 2010, 19:55

No avatar chosen




Група: Li fans
Мнения: 258
Регистриран: Януари 2008

Оценка: няма

Offline
Е да ама сега някой дето не си е свършил работата трябва да си напише обяснението(1л. домашна гроздова),че покрай празниците останахме валад а и няма кой да почерпи.Хващай ги докато са гузни да почерпят,че после ще почнат да се дърпат.
Контакти:  AZ ZERGA
WEB  
Общо 7 отговор(а) от Октомври 12 2010, 11:22 до сега
 » Начало » Li Форуми » Help & Support » Applications » RQ : Network tool

© 2014 Linux Index Project
Powered by iF 1.0.0 © 2006 ikonForums